Jana Kirschner a Richard Müller po rokoch opäť v nomináci

18.11.2009 Celý región

Už o niekoľko dní, budú známe mená tých najpopulárnejších osobností slovenskej populárnej hudby, ktorí sa v bratislavskom PKO stanú majiteľmi ocenenia Slávik 2009.
Vyhlásením výsledkov počas slávnostného galaprogramu už tradične vrcholí ďalší ročník ankety o najobľúbenejších interpretov slovenskej populárnej hudby. Anketu Slávik 2009 aj v tomto roku organizuje Produkčný dom Forza v spolupráci s agentúrou Oklamčák Production a TV Markíza. Na tohtoročnom Sláviku uvidia diváci viac ako deväťdesiat účinkujúcich a jedinečné hudobné čísla, ktoré boli pripravené špeciálne len pre túto príležitosť. Počas slávnostného vyhlásenia výsledkov v priamom prenose TV Markíza v sobotu 28. novembra 2009 o 20:00 sa diváci dozvedia, kto príde v jednotlivých kategóriach pre ocenenie. Jana Kirschner a Richar Müller sa po rokoch opäť dostali do nominácie. Do kategórie speváčka boli tento rok nominovaní (v abecednom poradí) Jana Kirschner, Katrína Knechtová, Zdenka Predná, Zuzana Smatanová, Tina, v kategórií spevák (v abecednom poradí) Peter Cmorik, Adam Ďurica, Pavol Habera, Richard Müller, Miro Žbirka, v kategórií skupina (v abecednom poradí) Desmod, Elán, Gladiator, IMT Smile, No Name. V záujme udržania napätia a autentických reakcií všetkých zainteresovaných budú výsledky v hlavných kategóriách aj v tomto roku zverejnené počas priameho prenosu na obrazovkách televízie Markíza.

Anketa SLÁVIK 2009 sa vyhlasuje v troch hlavných kategóriách: spevák, speváčka a skupina. Okrem toho budú dekorovaní aj Skokan roka, Objav roka a Rádioslávik pre najvysielanejšieho domáceho interpreta. Aj v tomto ročníku vyhlásil denník Nový Čas anketu o Hit roka 2009. Hlasovanie prebieha on-line na webovej stránke www.cas.sk. Vyžrebovaný účastník hlasovania získa od garanta súťaže, denníka Nový Čas hodnotnú cenu.

Počítanie hlasov z hlasovacích kupónov a ich následné zrátanie s SMS hlasmi realizuje špecializovaná počítačová firma pod dohľadom notára. Ten overí správnosť výsledkov a v zapečatenej obálke ich odovzdá štatutárnemu zástupcovi organizátorov. Počas priameho prenosu sa verejnosť dozvie meno výhercu štýlového osobného automobilu KIA SOUL, ktorý bude vyžrebovaný spomedzi „kupónových“ hlasujúcich, hlasujúcich cez SMS a hlasujúcich cez internetové stránky www.forza.sk a www.azet.sk/slavik.

-------------------------------------------------
Generálni reklamní partneri: Prvá stavebná sporiteľňa, Arent Development - projekty bez hraníc Hlavní reklamní partneri: Kia Motors, Tauris, AquaCity, Maestro, Kontio - zrubové domy z Fínska Reklamní partneri: Provimi Pet Food, TIPSPORT SK, UNIS, Zlatý Bažant Mediálni partneri: Radio Expres, Nový Čas, azet.sk, Život, Markíza, Žurnál, Slovenská pošta, Nový Čas Nedeľa, IN, Kam do mesta, Boomerang Media, ISPA, SITA
 

Vyberte región